بانک ملت
نوشته شده توسط : محمد جوادی
بانک ملت بانک ملت بانک ملت بانک ملت خرید شارژ رایتل

۳ ۳۵۰,۰۰۰ بانک ملت
۲۷ دوره باقی‌مانده از طرح تشویقی ۷۰۰-۷-۸-۲ *۱۴۰*۷*۸*۲# بانک ملت
٢‐ وب سرور کليد عمومي خود را به همراه گواهينامه خود براي کاربر ارسال مي کند. بانک ملت
شما می‌توانید به یکی از شعب بانک کشاورزی مراجعه کنید و کد cvv2 خود را از بانک بگیرید. همیچنین می‌توانید به یکی از خودپردازهای بانک کشاورزی مراجعه کنید، پس از ورود کارت و زدن رمزتان، به قسمت «عملیات تغییر رمز» مراجعه کنید و «دریافت یا تغییر رمز دوم اینترنتی» را انتخاب نمایید. زمانی که رمز اینترنتی خود را توسط دستگاه خودپرداز تعیین کنید، دستگاه رسیدی به شما می‌دهد که کد cvv2 روی آن درج شده است. نمیشه رمز اینترنتیو از اینترنت بدون رفتن به عابر بانک فعال کردخیر. متأسفانه این امکان وجود نداره. کافیه فقط یه بار یه توک پا تشریف ببرید پای خودپرداز و رمز دوم بگیرید. خیلی کار سختی نیست بانک من پاسارگاد است ولی در سایت این بانک وجود ندارد من باید کدوم یکی ازبانک ها را انتخاب کنمامکان انتخاب بانک پاسارگاد وجود دارد. روی لوگوی زردرنگ بانک پاسارگاد بانک ملت کلیک کنید و با استفاده از درگاه پرداخت بانک پارسیان، ملت یا سامان پرداخت خود را انجام دهید. با سلام.می خواستم بدانم آیا بانک رفاه هم جزء سامانه خرید اینترنتی است یا نه؟بله. می‌توانید لوگوی بانک رفاه را در میان بانک‌های موجود در صفحه مشاهده کنید. خسته نباشین خیلی خوش حال شدم واقعا دستتون درد نکنه سایت خوبی دارین موفق باشین
3- مفاهيم رمز گذاري بانک ملت
بدین منظور کافیست، با مراجعه به نشانی اینترنتی و دارا بودن کارت بانکی عضو شبکه شتاب و رمز دوم اینترنتی، از سرویس‌های شارژ مستقیم سیم‌کارت اعتباری (عادی و شگفت انگیز)، پرداخت مستقیم صورت‌حساب سیم‌کارت دائمی، شارژ مستقیم وایمکس و پرداخت صورت‌حساب وایمکس دائمی برخوردار شوید.با استفاده از این سرویس شما مشترکین ایرانسل می‌توانید با وارد کردن شماره ۱۶ رقمی کارت بانکی عضو شبکه شتاب، رمز دوم اینترنتی و شماره ۳ یا ۴ رقمی مندرج در پشت کارت شتاب یا متن آن، به هر میزان که نیاز دارید پرداخت خود را بانک ملت انجام دهید.

گانگسترها در دنياي مجازيگانگسترها بيش از 10000 وب سايت را براي بدست آوردن رمزهاي بانكي آلوده كرده اند. گانگسترها در حال حاضر حمله اي جديد را شروع كرده اند حمله به وب سايت ها! آنها متخصصين ماهري در زمينه هك و امنيت اينترنت و برنامه نويسي را به استخدام خود در آورده اند تا بتواند اهداف جنايتكارانه خود را در دنياي مجازي به پيش بانک ملت ببرند.
پرینت ها پرینت هایی که از پرینترها گرفته می شود. می تواند حاوی اطلاعانی باشد که با چشم معمولی قابل دیدن نیست. و معمولابه این روش اطلاعات زیادی از شرکت و سازمان ها سرقت می شود و در بیشتر اوقات بانک ملت کسی حتی به آن شک هم نمی کند چه برسد که بخواهد متوجه آن شود. بنابراین نباید به پرینت هایی که در شرکت شما گرفته می شود بی تفاوت باشید.
در کنار انواع نبردهای کلاسیک و مدرن و با تسهیل روش‌های ارتباطات و بالا رفتن ارزش اطلاعات نسبت به قبل، دستیابی، حفاظت و حتی تغییر در اطلاعات حریف، سبب تغییراتی در راهبردها و روش‌های جنگی شده است، جنگ اطلاعات بدون نیاز به زمینه‌های قبلی در جنگ کلاسیک همچون زمین، هوا و دریا، تنها به دنبال کسب سه عامل بالاست و از هر وسیله‌ای برای رسیدن به هدف خود بانک ملت بهره می‌برد. با توجه به شکل گیری جنگ اطلاعات و از سوی دیگر، ایجاد فضای مجازی یا فضای سایبر، عملا فضای سایبر به عنوان عرصه پنجم نبردها تعیین شده و جنگ اطلاعاتی بیشتر در این فضا در جریان است؛ با توجه به ویژگی‌های فضای سایبری (کم هزینه بودن، تبادل سریع اطلاعات، ناشناس بودن کاربر سایبری و…) عملا فضای سایبری در کنار کمک به عصر ارتباطاتف تهدیدی جدی روبروی امنیت ملی حکومت‌ها تلقی می‌شود و کشوری همچون آمریکا به دلیل رشد در عرصه فناوری اطلاعات و گره زدن خود با امکانات فضای سایبر، عملا تهدیدات سایبری را جدی گرفته و حمله سایبری را در حکم حمله نظامی دانسته و اعلام می‌کند به صورت جنگ سخت با تهدیدات سایبری برخورد خواهد کرد.
نکته: اگر هنوز برای کارت بانکی خود رمز دوم نگرفته اید، یا اصلا کارت بانکی ندارید، نگران نباشید! شما با مراجعه به شعب بانک های سامان و پارسیان، بدون هیچگونه معطلی می توانید کارت‌های آماده خرید اینترنتی (دارای شماره رمز اینترنتی و کد CVV2) را که از قبل با مبالغ مختلف ایجاد شده خریداری کنید و از طریق دروازه بانک ملت پرداخت الکترونیکی همین بانک‌ها، کارت شارژ یا هر نوع کالا یا خدمات دیگری را که امکان خرید اینترنتی اش فراهم شده بخرید.اگر نکته‌ی مبهمی درباره‌ی برایتان باقی مانده، می‌توانید در کامنت‌های همین مطلب، یا با رفتن به صفحه‌ی پرسش خود را بپرسید. ما شما را راهنمایی خواهیم کرد.
در این روش، شما مشترکین دائمی ایرانسل می‌توانید جهت استفاده از سرویس «دریافت صورت‌حساب با پیامک» یک پیامک بدون متن به ۵۴۵۹ بفرستید. سپس می‌توانید با ارسال یک پیامک بدون متن به ۵۴۵۵ خلاصه صورت‌حساب قبلی را در یک پیامک دریافت کنید. برای انصراف از این سرویس نیز می‌توانید یک پیامک بدون متن به ۵۴۵۸ بفرستید.از طریق پورتال کنترل حساب اینترنتی (e-Care)بدین منظور لازم است تا مشترکین دائمی، پس از ورود به پورتال کنترل حساب اینترنتی (e-Care) در وب سایت ایرانسل، به صفحه «صورت‌حساب اینترنتی» مراجعه کرده و سپس از طریق گزینه‌های موجود، به مشاهده «خلاصه صورت‌حساب»، «صورت‌حساب تفکیکی» و «صورت‌حساب دوره‌های بانک ملت یافت نشده در سیستم» بپردازند.به لینک کنترل حساب اینترنتی (e-Care) در صفحه نخست وب سایت ایرانسل مراجعه کنید.در صورتی که از قبل ثبت نام کرده اید، نام کاربری (شماره تلفن) و رمز ورود و سپس شماره سریال سیم‌کارت (KIT number) و یا رمز عبور یک بار مصرف را وارد کرده و به پورتال وارد شوید. رمز ورود یک بار مصرف را می توانید از طریق سیستم کنترل حساب اینترنتی دریافت کنید.
با داشتن یک PDA و سرویس GPRS، جهان در دستان شماست. می توانید ایمیل تان را چک کرده و گشتی در اینترنت بزنید. امروزه رایانه های دستی به سرعت در حال فراگیر شدن هستند بطوریکه بسیاری از وب سایت ها نسخه هایی از صفحات خود را بطور ویژه برای کاربران PDA طراحی نموده اند تا صفحات بطور کامل با اندازه صفحه رایانه بانک ملت دستی شما سازگار باشند.حتی برای مرور آن دسته از وب سایت هایی که نسخه ویژه PDA ندارند نیز مشکلی وجود نخواهد داشت. صرفاً مجبورید در صفحه کمی بالا و پایین بروید تا کل صفحه را مشاهده کنید.
برای وارد کردن آدرس دکمه منو را فشارداده و گزینه Go to URL بانک ملت را انتخاب کنید و سپس آدرس را وارد کرده و OK کنید."
ایجاد بزرگترین خرید شارژ مرکز تماس شبانه روزی خاورمیانه و مراکز تماس خرید شارژ منطقه ای با گویش‌های محلی توسعه همکاری با بانک‌ها در راستای توسعه خدمات بانکداری همراه ارائه سرویس های پیام چند رسانه ای و اینترنت همراه بعنوا خرید شارژ ایرانسل همراه اول تالیا ن خدمات مبتنی بر دیتا ایجاد سیستم صورت‌حساب پیشرفته، چابخرید شارژ ک و منعطف برای ارائه سرویس‌های صوت و دیتا با تعرفه های متنوع برقراری رومینگ بین‌الملل برای سیم‌کارت‌های اعتباری و فراهم خرید شارژ سازی امکان رومینگ بین‌الملل دیتا استفاده از بسترهای الکترونیک برای فروش سیم‌کارت و کارت شارژ و قرارداد همکاری با بانک‌ها بانک ملت دسترسی بهخرید شارژ امکان خرید خرید شارژ اعتبار در خارج از کشور از طریق اینترنت، سرویس خط به خط، شارژ مستقیم و شارژ الکترونیکی
از آن‌جايي‌که IV در تمامي بسته‌هاي تکرار مي‌شود و بر اساس آن کليد توليد مي‌شود، نفوذگر مي‌تواند با تحليل و آناليز تعداد نسبتاً زيادي از IVها و بسته‌هاي رمزشده بر اساس کليد توليد شده بر مبناي آن IV، بانک ملت به کليد اصلي دست پيدا کند. اين فرايند عملي زمان بر است ولي از آن‌جاکه احتمال موفقيت در آن وجود دارد لذا به عنوان ضعفي براي اين پروتکل محسوب مي‌گردد.

8 مرداد 1391 بانک ملت
علت نام گذارینام این بدافزارها به ماجرای تسخیر تروا توسط یونان برمی گردد، که با ساختن یک اسب چوبی و مخفی شدن درون شکم آن به شهر تروا نفوذ کرده و آن را به تصرف خود درآوردند. در این داستان اسب تروا نقش یک بدافزار را دارد و شهر تروا مانند کامپیوتر کاربری است که توسط اسب تروا بانک ملت آلوده می شود. به همین دلیل بعضی بکار بردن کلمه «تروجان» برای بدافزار را اشتباه و کلمه «اسب تروجان» را صحیح می دانند.
تبلیغی درباره جنگ سایبریفارق از اینکه راهبرد سایبری آمریکا تا چه اندازه تبلیغاتی، روانی و یا جدی است، توجه به ویژگی‌ها، نکات مثبت و تهدیدات فضای سایبری برای کشوری همچون جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم جلوه می‌کند، با وجود ورود اینترنت به ایران، با توجه به رشد فناوری ارتباطات و کاربران سایبری در سراسر کشور، ایران برای ورود کامل به عرصه سایبری چند قدمی فاصله دارد لذا به نظر می‌رسد قبل از مواجهه با تهدیدات سایبری، می‌بایست خود را از هر جهت بیمه کرده و برای مقابله با تهدیدات سایبری اماده شود.مسئله امنیت ملیدر یک نظام سیاسی، وظیفه دولت تامین امنیت ملی است. در واقع، برآیند تمامی وظایف و کارکردهای دولت در یک نظام سیاسی، تامین امنیت ملی به مفهوم امنیت تمامی افراد جامعه است. بنابراین می توان گفت که دولت، کارخانه ای است که محصول آن، امنیت است و بر اساس برداشت و تعریفی که از آن دارند، سیاست ها و راهبردهای خاصی را تدوین می کنند. بنابراین، اتخاذ یک سیاست امنیتی، مبتنی بر پیش فرض ها و انتظاراتی است که نخبگان سیاسی یک کشور در مورد امنیت ملی و بانک ملت موضوع و مصداق آن دارند. اینجاست که اهمیت نوع نظام سیاسی در تعیین موضوع و مصداق امنیت ملی مشخص می شود.
• چندين كامپيوتر. افراد زيادي در روز از بيش از يك كامپيوتر براي دستيابي به اينترنت استفاده مي كنند. به عنوان مثال اگر شما يك كامپيوتر در محل كار و يك كامپيوتر در خانه و يك لپ تاپ براي خارج از اين دو محل استفاده مي كنيد براي هر كامپيوتري كه با آن به يك وب سايت متصل مي شويد كوكي هاي جداگانه براي هر كامپيوتر ارسال مي شود و اين سبب مي شود كه تنظيمات خود را بانک ملت براي هر كامپيوتر به طور جداگانه انجام دهيد كه خسته كننده است.حل مشكلات مذكور احتمالاً به همين سادگي ها هم نيست مگر اينكه از كاربر خواسته شود در سايت مذكور ثبت نام كند.
هکرها در ازای نرم افزار رایگانی که در اختیار کاربران قرار می دهند، انتظار جبران دارند. بعضی از آنها فقط به نوشتن نام خود به عنوان هکرِ نرم افزار و بانک ملت کسب شهرت از طریق آن بسنده می کنند. اما گروهی دیگر در نسخه کرک شده یک بدافزار قرار می دهند تا اطلاعاتی را (مثلا رمزعبور حساب بانکی) از کاربران بدست بیاورند و آن را به پول تبدیل کنند.
مخفی نویسییکی از راههایی که خلافکاران برای انتقال اطلاعات محرمانه خود از آن استفاده می کنند مخفی نویسی است در این روش اطلاعاتی را در فایل های صوتی، تصویری و مانند آن ذخیره می کنند. بعضی مواقع قسمتی بانک ملت از اطلاعات را در یک فایل و بقیه را در فایل های دیگر مخفی می کنند در این حالت تشخیص و رمزگشایی بسیار مشکل است.

۲۰۴۸/۵۱۲ ۱۸ ۱,۰۸۰,۰۰۰ بانک ملت
بانک ملت

واژه نامه : بانک ملت
ممكن است بعضي از خرابكاران از حافظه USB مستقيماً براي دزدي اطلاعات استفاده كنند. اگر يك خرابكار دسترسي فيزيكي به كامپيوتر شما داشته باشد مي تواند اطلاعات حساس را مستقيماً به USB منتقل كند. حتي كامپوتري كه خاموش است مي تواند آسيب پذير باشد. چون حافظه كامپيوتر تا چند دقيقه بعد از خاموش شدن بدون اينكه به برق وصل باشد فعال باقي مي ماند. و اگر در اين هنگام خرابكاري يك حافظه USB برنامه ريزي شده را به كامپيوتر متصل كند مي تواند حافظه كامپيوتر را كپي كند كه شامل: رمز عبور، كليد هاي رمز گذاري و اطلاعات مهم مي شود. قربانيان اين خرابكاري ها ممكن است حتي متوجه نشوند كه از كامپيوتر آنها سرقت اطلاعات صورت گرفته است.و يكي از آشكارترين خطرات حافظه هاي USB اين است كه به راحتي دزديده يا گم مي شوند. بنابراين داشتن پشتيبان از بانک ملت فايل هاي مهم حافظه USB بسيار مهم است. چون گم كردن آن مساوي از دست دادن اطلاعات مهم خواهد بود. و اگر اطلاعات مهم حافظه فلش خود را رمز گذاري نكنيد ممكن است هر كسي به اطلاعات آن دست پيدا كند.
بانک ملت

بانک ملت
در اين نوع حمله، نفوذگر با کپي برداشتن از اطلاعات پايش شده، به تحليل جمعي داده ها مي پردازد. به عبارت ديگر بسته يا بسته هاي اطلاعاتي به همراه يکديگر اطلاعات معناداري را ايجاد مي بانک ملت کنند.
کاربر به راحتي مي تواند مشخصات گواهينامه سرور را بررسي نمايد . به عنوان مثال فرض کنيد که براي خريد يک کالا به صورت On-lin به يکي از سايتهاي مربوطه متصل شده ايد ، در ابتدا پيغامي مبني بر ايجاد يک ارتباط با استفاده از SSL را ملاحظه مي کنيد ، که بعد از تأييد آن ، اگر به پايين پنجره مرورگر خود از سمت راست ( Staus Bar ) دقت نماييد ، آيکوني ( به شکل يک قفل ) را مبني بر يک ارتباط ايمن مشاهده خواهيد کرد که با دوبار کليک کردن بر روي آن مي توانيد اطلاعاتي گواهينامه سرور را بطور کامل مشاهده نماييد. البته بايد توجه داشته باشيد که حتماً مرور گر وب شما قابليت پشتيباني از SSL را داشته باشد و يا آن را غير فعال نکرده باشيد . براي اطمينان از فعال بودن اين پروتوکل ، در Internet Explorer از منوهاي بالا به منوي Tools > Internet Options رفته و از پنجره ظاهر شده ، Tab مربوط به Advanced را انتخاب کرده و از انتخاب گزينه اي با عنوان 0، 3 Use SSL اطمينان حاصل کنيد . پيشنهاد مي کنم که حتماًٌ قبل از استفاده از Credit Card خود در اينترنت ، گواهينامه سرور را از نظر تاريخ انقضا و نام دامنه مورد بررسي قرار دهيد . سرويس‌هاي امنيتي WEP - Authentication در قسمت قبل به معرفي پروتکل WEP که عملاً تنها روش امن‌سازي ارتباطات در شبکه‌هاي بي‌سيم بر مبناي استاندارد 802.11 است پرداختيم و در ادامه سه سرويس اصلي اين پروتکل را معرفي کرديم. بانک ملت در اين قسمت به معرفي سرويس اول، يعني Authentication، مي‌پردازيم.
سرویسم 128 نا محدوده ولی هزینش فوق العاده بالاست .. اگر اصلا استفاده نکنید بانک ملت و برای یک دوره کلا مودمتو خاموش باشه فقط 51 هزار تومان هزینه ی نگهداری داره .. اگر هم فقط نیم ساعت کانکت بشید آخر دوره براتون بالای صد هزار تومان قبض تو سایت میذارند و اگر هم ظرف یک هفته پرداخت نکنید ارتباطتون رو قطع میکنند ..من هنوز مبین نت نگرفتم ، نظری هم در موردش ندارم ، ولی تازه همین امروز از تو سایتش سفارش دادم تا برام بیارند . بالاخره هرچی باشه مطمئنم از وایمکس ایرانسل چیز بدتری تو دنیا وجود نداره .. به عنوان یک دوست بهتون پیشنهاد میکنم هرگز ، هرگز ، هرگز و هرگز به سراغ وایمکس ایرانسل نرید ..لااقل تو مشهد که من تجربه کردم.در ضمن من الان یک مودم WI-FI و یم مودم USB ایرانسل دارم کسی نمیدونه از اینها چه استفاده های دیگه ای میشه بکنم ؟؟
• سلب امتیاز : در صورتی که سیم کارت در حالت غیر فعال قرار گیرد و به مدت ۱۲ ماه شارژ نگردد، شماره و حق امتیاز از مالک سلب شده و سیم کارت قابل شارژ نخواهد بودنحوه خارج کردن شماره همراه اول از لیست سیاهبرای این کار می‌توانید به ۲ طریق زیر عمل نمایید :مراجعه حضوری : مراجعه به و در تهران در سایر استانهاغیر حضوری : جهت دسترسی به راهنمای استفاده از خدمات تلفن های همراه اعتباری می توان با تماس با مرکز ۹۹۹۰ ازاین سرویس استفاده نمود و سیستم بصورت اتوماتیک حداکثر ظرف ۲۴ ساعت نسبت به حذف شماره تلفن همراه اعتباری از لیست سیاه یا Black list اقدام نحوه شارژ همراه اولنوشته شده در توسط در صورتی که رمز شارژ خود را خریداری نموده‌اید و از نحوه شارژ همراه اول خود آشنایی ندارید، ادامه این مطلب را دنبال کنید.پس از خرید بانک ملت از وب سایت ، شما به ۲ روش می‌توانید سیم کارت همراه اول خود را شارژ نمایید.
۱۸ شارژ شگفت انگیز *۱۴۴*شماره رمز ۱۲ رقمی# بانک ملت

سرعت اینترنت در نسل سوم تا 42Mbps می رسد و بسته های گوناگون با سرعت و حجم های متفاوت بنا به نیازها و قوانین کشور ارائه خواهد شدارائه انواع محتوای عمومي بانک ملت و تخصصي:
۲-سایت های دارای کدهای مخرب (مثلا زمانی که وارد یک سایت می شوید، سایت یک برنامه روی کامپیوتر اجرا می کند و تروجان را روی کامپیوتر کپی می بانک ملت کند.)
بررسي تبلت BlackBerry PlayBook 4G سهم‌خواهی RIM از بازارماهنامه شبکه - آذرماه 1391 شماره 139 منبع: آرس‌تکنيکا نويسنده: فلورانس يون ترجمه و تلخيص: علی حسينی اشاره:ماهنامه شبكه - شركت ايسر در نمايشگاه كامپيوتكس 2012 مدل‌هاي تبلت جديد مبتني بر ويندوز8 خود را معرفي كرد كه از ميان آن‌ها Iconia W510 بانک ملت به دلیل سخت‌افزار قدرتمند و مشخصات جالب، بيشتر از مدل‌هاي ديگر مورد توجه كاربران و بازديدكنندگان قرار گرفت.
۵۱۲/۲۵۶ ۱,۱۹۹,۰۰۰ بانک ملت
20،000 19.417 583 2 بانک ملت
بانک ملت
این مدل ممکن است خطر فرسایش‌پذیری را ناشی از توزیع سود تحقق نیافته بدنبال داشته باشد بنابراین توابع حسابداری می‌بایست مانع از توزیع سود تحقق نیافته بصورت ناخواسته باشند و گزارشگری مالی باید فقط به کاربران و تصمیم‌گیران اطلاع دهد که چه میزان سود بین سهامداران تقسیم کنند که باعث فرسایش سرمایه واحد تجاری نگردد و یا شاید این موضوع در صورتی که ایجادکننده محدودیت قانونی برای بنگاه‌ها باشد مؤثر عمل خواهد نمود و منتقدان ارزش منصفانه بر این باروند که مدل هزینه‌های تاریخی بهاء تمام شده و یا مدل هزینه استهلاک می‌باید چنانچه بوسیله مدل ارزش‌های منصفانه جایگزین شوند باعث فرسایش سرمایه بنگاه‌ها بانک ملت خواهد شد. در حالیکه در مدل‌های قبلی این عمل رخ نخواهد داد چرا که حسابداری بهاء تمام شده تاریخی مشوقی برای دستاوردهای تجاری بنگاه‌ها با نگهداشت سرمایه واقعی خواهد بود و صرفاً در زمان فروش دارایی که فعل اقتصادی قابل مشاهده صورت می‌پذیرد اقدام به شناسایی سود خواهد نمود زیرا چنانچه این وجوه قابل تخصیص در ارزش منصفانه مجدداً در شرکت سرمایه‌گذاری و منجر به کسب سود گردد عملاً سودآوری شرکت را در مقایسه با مدل ارزش منصفانه بیشتر خواهد نمود و بر همین اساس است که همواره عده‌ای خواستار استفاده از مدل بهاء تمام شده تاریخی در ارزشگذاری رویدادها و گزارشگری اطلاعات مالی می‌باشند.خرید شارژ ایرانسل خرید شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ همراه اول بانک ملت شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ ایرانسل از بانک ملی شارژ مستقیم ایرانسل خرید شارژ همراه اول بانک ملی شارژ مستقیم خرید شارژ ایرانسل بانک ملی شارژ مستقیم خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خرید شارژ همراه اول خرید شارژ ایرانسل خرید شارژ ایرانسل بانک ملی خرید شارژ ایرانسل از بانک ملی شارژ ایرانسل شارژ همراه اول خرید شارژ ایرانسل از بانک صادرات خرید شارژ همراه اول بانک تجارت خرید شارژ همراه اول





:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایرانسل , شارز , شارج , کارت شارژ , همراه اول , خرید کارت شارژ , تالیا , خرید شارژ بانک ,
:: بازدید از این مطلب : 492
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: